نرم افزار مدیریت سازمانی هایپر مارکت ها

باران

نرم افزار فروشگاهی

هایپر مارکت ...

هایپر مارکت (Hypermarket) در تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره، درمقیاسی بزرگ استفاده می‌کند، گفته می‌شود.

یک هایپر مارکت، فروشگاهی است، که توانایی برآورده کردن احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را، در یک بار بازدید، داشته باشد و ماموریت آن تمرکز بر فروش در حجم بالا با کمترین حاشیه سود می‌باشد.


در نگاهی گسترده‌تر:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای (Chain stores) مجموعه فروشگاه‌ها و یا هایپر مارکت‌هایی هستند که دارای مدیریتی واحد بوده و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه‌ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه می‌کنند.



نرم افزار مدیریت یکپارچه و سازمانی هایپر مارکت های باران با تمرکز بر راهکارهای متناسب با صنعت خرده فروشی روز دنیا و امکانات خاص مورد نیاز هایپرمارکت ها، راهکاری مناسب برای اتوماسیون یک سیستم و تجارت موفق فروشگاهی خواهد بود. نرم افزار باران...

ویژگی ها و امکانات نرم افزار باران

ویژگی های متمایز
  • شاخصه های فنی و حوزه IT

    • انتقال اطلاعات اتوماتیک به صورت ویژه مبتنی بر آخرین دستاورد مایکروسافت (WCF)
      1. بدون نیاز به VPN، Static IP دو طرفه یا Intranet در شبکه خارجی برای شعب
      2. بدون ایجاد سربار برای System File و افزایش امنیت دیسک و RAID Controllerها
      3. قابلیت کنترل و مانیتورینگ و گزارشگیری کامل از اتصال نودهای عملیاتی و انتقال اطلاعات
      4. دارای امنیت کامل در بستر انتقال اطلاعات (کد گذاری و رمز گذاری فایل ها و سرویس ها)
      5. امکان بازسازی بسته های اطلاعات ارسالی و ارسال مجدد آنها در شرایط خاص
      6. امکان فراخوانی اتوماتیک اطلاعاتی که بنا به دلیلی خاص ارسال نشده اند
    • بروز رسانی نرم افزارها به صورت اتوماتیک در تمامی شعب و نودهای عملیاتی به صورت نا‌محدود در کوتاهترین زمان و در حین انجام عملیات
    • نرخ رشد پایگاه داده به صورت کنترل شده و منطقی مبتنی بر SQL ورژن 2014 و بالاتر
    • استفاده از حداقل های منابع سخت افزاری

     

     

  • شاخصه های رابط کاربری

    • گزارشات داینامیک
      1. گزارشگیری در فضایی متفاوت از قالب های چاپی استاتیک
      2. اضافه شدن گزارش به درخواست مشتری مستقل از نسخه نرم افزار و عدم وابستگی آن به زمان تحویل نسخه جدید محصول
      3. قابلیت customize کردن گزارشات
      4. انواع فیلترهای پیشرفته و ترکیبی، گروهبندی و مرتب سازی
      5. ایجاد رول ها و condition های مختلف در نمای گزارشات
      6. امکان ذخیره تغییرات برای هر نود عملیاتی به صورت مجزا
    • Customize کردن نمای نرم افزار، صندوق فروش و اسناد به دلخواه کاربر با سطح دسترسی

     

     

  • شاخصه های ساختاری

    • امکان تعریف سطوح عملیاتی نامحدود در نرم افزار با یکپارچگی کامل
      1. سطح صندوق فروش
      2. سطح سرور فروشگاه/مراکز پخش
      3. سطح دفاتر ناحیه
      4. سطح شرکت
      5. سطح هولدینگ
      6. ...
    • یکپارچگی کامل نرم افزارهای فروشگاهی با نرم افزارهای مالی مبتنی بر وب (WEB Base)
      1. حسابداری، خزانه داری، حقوق و دستمزد، اموال و دارایی ثابت
      2. انبار و فروش مجزا (برای شرکت هایی که تجارت جداگانه در حوزه بازرگانی خواهند داشت)
      3. حسابداری و خزانه داری چند شرکته و تجمیعی
      4. نمایش درختواره اشخاص و امکان گزارشگیری در هر سطح
      5. سطوح دسترسی خاص بر روی فرمها، تمامی گزینه ها، سرفصل های حساب و حتی تفصیلی ها به همراه تاریخ انقضا دسترسی
    • پوشش انواع مدل های فرانچایزینگ و مالکیت، خرید و فروش های درون سازمانی و فرایندهای B2B
    • تنظیم ساعت روز کاری فروشگاه و اجرای عملیات بر اساس آن (عملیات بعد از ساعت 24)
    • وجود فیلدهای رزرو قابل فعالسازی توسط کاربر برای تمامی مولفه های سیستم

     

  • شاخصه های فرایندی و امکانات ویژه

    • فرایند تامین کالا از تامین کننده
      1. امکان ثبت قرارداد و مصوبه خرید به صورت مجزا از هم
      2. امکان ثبت قرارداد برای تامین کنندگان محلی (قیمت های خرید متفاوت برای یک کد کالا به صورت همزمان در شعب مختلف)
      3. امکان ثبت قراردادهای محلی برای تامین کنندگان سراسری با شرایط و قیمت های متفاوت
      4. امکان ثبت پروموشن های خرید (مصوبه پروموشن (استاتیک) و سند پروموشن (داینامیک))
      5. امکان ثبت انواع کسورات خرید و محاسبات اتوماتیک به صورت نامحدود و داینامیک
      6. امکان تامین کالاهای کمیسیونی بدون رسید انبار و تاثیر در انبارش و جلوگیری از بوجود آمدن موجودی منفی با کنترل های ویژه
      7. محاسبه اتوماتیک نقطه سفارش کالاها در هر انبار به صورت مجزا بر اساس سابقه فروش
    • چهار نوع گروهبندی کالا
      1. گروه بندی ساده (Department – Section – Family – Subfamily - …)
      2. گروهبندی مالیاتی کالاها جهت مالیات های متفاوت
      3. گروهبندی خاص جهت گزارشگیری
      4. گروهبندی تخفیفی
      5. سطوح دسترسی کاربران بر اساس گروه های کالا و انبارها
    • فرایند تسویه حساب با تامین کننده
      1. ثبت فاکتور خرید قطعی
      2. ثبت فاکتور خرید امانی و کمیسیونی هنگام تحقق فروش
      3. نمایش میزان طلب تامین کننده بر اساس: موعد تسویه، کسورات توافق شده و ثبت شده در قرارداد، مبالغ پرداختی قبلی و چک های منتسب به ایشان
    • محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته به صورت ویزاردی و کنترل شده
    • فرایند باشگاه مشتریان
      1. امتیاز، اعتبار، کارت هدیه
      2. مشتریان شرکتی و سازمانی
      3. مدل های مختلف گروهبندی مشتریان
      4. پروموشن های خاص، روزانه، ساعتی و ... به صورت از پیش تعیین شده. به طور مثال از 1/1 تا 31/3 دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 الی 18
      5. ...

     

     

  • ماژول های مرتبط

    • داشبورد اطلاعات مدیریتی
      1. گزارشات خطی
      2. گزارشات تحلیلی و تصمیم ساز
      3. تعریف شاخصه های کلیدی عملکرد و نتیجه
      4. ...
    • سامانه نظر سنجی از مشتریان
    • فروشگاه اینترنتی و ثبت سفارشات به صورت اتوماتیک
    • نرم افزار موبایل مشتری مبتنی بر فروشگاه اینترنتی با نمایش پروفایل و تاریخچه خرید مشتری (ANDROID و IOS)
    • کیوسک SELF ORDER
    • راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه جهت نمایش کالاها در فروشگاه مبتنی بر صفحات لمسی، ویترین و کاتالوگ های دیجیتال
    • راهکارهای ویژه انبارگردانی و ثبت اسناد انبار مبتنی بر PDA
امکانات کلی
  •  امکان تعریف ساعت کاری فروشگاه
  •  امکان مدیریت غرفه در فروشگاه
  • پوشش انواع ارز و واحدهای پولی و نگهداشت تاریخچه تغییرات نرخ ارز
  • امکان ارسال ایمیل و پیامک اتوماتیک بر اساس رخدادهای نرم افزار
  • قابلیت چند زبانه بودن نرم‌افزار، گزارش ها و فاکتور فروش
  • امکان تعریف حقوق دسترسی کاربران برای عملیات مختلف
  • امکان تعریف حقوق دسترسی کاربران بر اساس بخش‌بندی‌های اطلاعاتی
  • امکان تهیه نسخه‌های پشتیبان از داخل نرم‌افزار
  • شخصی سازی نمای کاربری نرم‌افزار توسط کاربر
  • شخصی سازی گزارش ها نوسط کاربر و امکان ذخیره آن
  • امکان تعریف نحوه نمایش اعداد اعشاری در نرم‌افزار
صندوق فروش
  • قابليت اسکن کالا از طريق اسکنرهاي مختلف
  • قابليت ثبت و جستجوي کالا از طريق کد و نام
  • امکان افزايش و کاهش تعداد يک کالا
  • امکان دريافت پيش تعداد و پس تعداد براي کالا
  • امکان حذف کالاي اسکن شده
  • امکان انتخاب کالا از طريق صفحه‌ي کالاهاي رايج
  • امکان انتخاب کالا از طريق منوي سريع (صندوق‌داران چپ دست و راست دست)
  • نمايش صفحه کليد در صندوق فروش
  • امکان ثبت تراکنش‌هاي متوقف شده به صورت نامحدود و فراخواني آن در همان صندوق يا صندوق‌هاي ديگر به صورت تکی یا تجمیع چند تراکنش
  • امکان ثبت تراکنش متوقف شده در حافظه صندوق
  • امکان بازيابي فاکتور نيمه‌کاره در شرايطي که سخت‌افزار صندوق مجدداً بارگزاري گردد
  • امکان ثبت تخفيفات دستي در شرايط وجود دسترسي
  • امکان فراخواني انواع مدل‌هاي تخفيفي تعريف شده در دفتر مرکزي
  • پشتيباني از انواع تخفيفات مقداري، درصدي و جايزه بر اساس فروشگاه خاص، گروه فروشگاهي، کل سازمان براي تمامي مشتريان يا گروهي از ايشان در روزها و ساعات خاصي از هفته
  • هشدار تحویل کالای جایزه به مشتری و صندوقدار در زمان همخوانی شرایط
  • امکان ثبت نماينده فروش براي هر لاين کالايي در فاکتور
  • امکان ثبت مرجوع کالا
  • امکان ثبت مرجوع کالا بر اساس فاکتور
  • امکان محاسبه و تمایش باقی پول
  • امکان ثبت فروش و مرجوع در یک فاکتور
  • امکان ثبت و شناسايي مشتريان
  • امکان فراخواني امتياز، اعتبار، کارت هديه و سفارشات مشتري
  • امکان مشاهده سابقه خريد مشتري در فروشگاه‌هاي ديگر
  • امکان بررسي موجودي کالا در شعب ديگر
  • امکان ثبت ورود و خروج پول
  • امکان نمايش آخرين فاکتور فروش ثبت شده
  • امکان چاپ مجدد فاکتور در قالب چاپي مجزا
  • ثبت و نگهداري لاگ‌هاي عملکرد صندوق‌دار در حين انجام عمليات فروش به ريز عمليات و زمان آن
  • پشتيباني از روش‌هاي متنوع پرداخت
  • امکان آنلاين شدن با پوزهاي بانکي به صورت نامحدود در تعداد
  • امکان نمايش عکس کالا و عکس مشتري در صندوق
  • امکان طراحي قالب چاپي به دلخواه
  • پشتيباني از انواع فيش پرينترهاي ويندوزي و کشوي پول
  • امکان شخصي‌سازي ستون‌هاي نمايشي اطلاعات کالاي اسکن شده
  • امکان تغيير در فونت و تصاوير پس زمينه
  • امکان ارسال چاپ فاکتور به چند پرينتر تحت شبکه به صورت همزمان
  • امکان ثبت مبالغ دريافتي اوليه هنگام تسويه حساب بر اساس اسکناس و سکه
  • امکان ثبت تسويه حساب با روال کامل Final Pickup
  • امکان کنترل سقف موجودي وجه نقد در کشوي پول Middle Pickup
  • امکان تعريف ساعت و روز کاري
  • امکان تنظيم صداي اخطار کالاهاي ناشناس
  • امکان کنترل تعداد روز مجاز جهت مرجوع کالا
  • امکان گرد کردن مبلغ فاکتور به روش‌هاي مختلف
  • امکان ثبت قيمت کالا هنگام فروش با شرايط و براي کالاهاي خاص
  • امکان تعريف سطح دسترسي دوم براي تمامي کليدهاي عملياتي صندوق
  • تفکيک گروه‌هاي مالياتي کالاها
  • کنترل تراز ورود و خروج پول
  • تهيه گزارشات عملکرد صندوق و تسويه حساب (x و z)
  • پشتیبانی از کالاهای وزنی (کد+وزن، کد+قیمت)
  • پشتیبانی از کالاهای وزنی با بارکد تجمیعی
  • امکان استفاده از اعتبار چند مشتری در یک فاکتور
  • امکان نمایش موجودی کالا
  • امکان جلوگیری از فروش با موجودی منفی
  • امکان فروش کالا از انبارهای مختلف
  • امکان محاسبه حق سرویس و شماره میز در فاکتور
  • پشتیبانی از نمایشگر مشتری (خطی و مانیتور دوم)
  • امکان شمارش دوم کالاها
  • امکان تنظیم conditional formatting برای گرید نمایشی کالاهای انتخاب شده
  • امکان قفل کردن صندوق
مدیریت تامین کننده و سفارشات خرید
  • امکان تعریف تامین کننده
  • امکان تعریف قرارداد برای تامین کنندگان با امکان تمام شرایط خاص قرارداد از جمله تخفیفات  ریبیت، موعد تسویه، دزدبری، و ...
  • امکان ثبت قرارداد تامین کننده به ازای هر فروشگاه (قراردادهای محلی)
  • امکان ثبت مصوبات خرید بر اساس قرارداد تامین کننده
  • امکان ثبت پروموشن خرید کالا
  • امکان ثبت سفارشات دارای ارزش برای تامین کننده
  • امکان ثبت نقطه سفارش کالا
  • امکان ثبت برنامه هفتگی سفارشات برای تامین کننده
  • امکان ارائه پیشنهاد سفارش توسط سیستم
  • امکان ثبت سفارش اتوماتیک بر اساس سابقه فروش
مدیریت موجودی کالا
  • امکان تعریف و گروهبندی کالا به صورت نامحدود
  • امکان تعریف کالاهای دارای مشخصه
  • امکان تعریف کالای مشابه
  • امکان چاپ بارکد کالاها با طراحی دلخواه
  • امکان انتساب چندین عکس به کالاها و فراخوانی آن در صندوق فروش
  • امکان قیمت گذاری کالا (قیمت مصرف کننده و قیمت فروش)
  • امکان ثبت انواع تخفیفات و قوانین فروش
  • امکان ثبت انواع قیمت‌گذاری و تخفیفات بر اساس گروه کالا، فروشگاه و گروه مشتری
  • امکان ثبت انواع قیمت‌گذاری و تخفیفات بر اساس روزهای دلخواه هفته و ساعات خاص
  • امکان تعریف انبار به صورت نامحدود
  • امکان تعریف انواع سند انبار
  • امکان ثبت اسناد انبار تعریف شده در انبارهای مربوطه با سطح دسترسی
  • امکان ثبت اسناد انبار با استفاده از ابزار PDA
  • امکان محاسبه موجودی ریالی کالا با روش میانگین موزون
  • امکان اطلاع رسانی موجودی منفی کالا به صورت پست الکترونیکی
  • امکان مدیریت کالا در انبار (نظیر فعال بودن، سفارشگیری، دریافت بیش از سفارش و ...)
  • امکان ثبت اسناد شمارش انبار، انبارگردانی، شمارش معیوبی، کسری/فزونی انبار
  • امکان صدور تگ انبارگردانی
مدیریت مشتریان
  • ثبت اطلاعات مشتری در تمامی سطوح نرم‌افزار
  • امکان گروهبندی مشتریان
  • امکان تعریف قوانین فروش و وفاداری مشتری بر اساس خرید و گروهبندی
  • امکان محاسبه اعتبار و امتیاز برای مشتری
مدیریت خزانه داری
  • امکان ثبت اشخاص و طرف حساب‌ها
  • امکان ثبت روش‌های پرداخت و دریافت
  • امکان ثبت مخازن پول فروشگاه و حساب‌های بانکی
  • امکان طراحی قالب چک
  • امکان ثبت چک‌های پرداختی به تامین کننده به صورت سیستمی
  • ثبت تسویه حساب صندوق فروش به ازای هر صندوقدار
  • امکان تعریف تنخواه در فروشگاه
مدیریت ارسال کالا
  • امکان ثبت هماهنگی جهت ارسال کالا
  • امکان ثبت هماهنگی جهت نصب کالا
  • امکان ثبت نصب و نظرسنجی از مشتری
مدیریت انبارداری سیار
  • امکان دریافت کالا ار تأمین کننده
  • امکان دریافت کالا ار تأمین کننده بر اساس سفارش
  • امکان ثبت انتقالات انبار به صورت داخلی و خارجی
  • امکان ثبت انبارگردانی و شمارش انبار

تازه‌ها و خبرها

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کبیری طامه (شاهین شمالی)، 20 متری گلستان شرقی، کوچه مشعوف، کوچه سوم، پلاک 9، ساختمان ارقام نگار

تلفن: 46048295  -  44895670

          44486638  -  44411906

ایمیل: contact@arghamnegargroup.ir